It’s a Wonderful Internet

とある休日、ジョージは自分の部屋にこもって、オンライン上の友達たちとゲームに興じていました。すると突然、RaNgE_ROv3Rという名前のバカが狙撃したので、ジョージのキャラクターは死んでしまいました。ゲーム・オーバーです。彼はがっかりして叫びました。「こんなのってないよ! 卑怯だよ! 僕はこのゲームで一番だったのに!」 しかめ面のまま彼は軽蔑したように泣き叫びました。「インターネットなんてなかったらよかったのに!!」


Who doesn't want to read an old school fairy tale once in a while before bedtime? The problem is, big bad wolves and apple-toting witches just aren't relevant anymore. So here's something kids these days can relate to more, a story about a boy who loses everything: DSL, text messaging, cable, and peace of mind. The e-book comes complete with flip-through/click-through pages and special effects like arrow tabs you can pull/drag down to see the picture change.
It's A Wonderful Internet: A Present-Day Fairytale – Table Of Malcontents

これは素晴らしいかもwwww